Picture Background

Tuesday, November 25, 2014

Victor Rebengiuc - Confesiuni


Doamna profesoara Aura Buzescu a reusit sa scoata la iveala calitatile mele de actor, cele de care ma slujesc si acum. In primul an de studentie, eram marcat de cabotinismul pe care-l invatasem de la cei care imi erau indrumatori la Caminul Cultural. Ei iubeau teatrul, faceau totul cu multa pasiune, dar nu aveau suficienta pregatire, fiind tributari unui sistem amatoricesc. Cand m-a vazut prima data jucand, doamna Buzescu a inceput sa tipe la mine si mi-a strigat sa ma duc sa joc la estrada, la circ. M-am speriat la inceput si am crezut ca am gresit venind la Teatru. Ori de cate ori doamna profesoara imi spunea sa urc pe scena, nu-mi doream decat sa se crape pamantul si sa ma inghita… Cu timpul, am inteles ce dorea de la mine: sa ma curete de acel balast si sa ma faca sa intru in profunzimea personajului, sa caut in mine adevaratul personaj si sa pot sa-l exprim si sa il joc, cunoscandu-l foarte bine.

Din cartea “Confesiuni 55” dedicata implinirii a 55 de ani de la prima emisiune a Televiziunii Romane, Bucuresti, noiembrie 2011.


No comments: