Picture Background

Saturday, December 20, 2014

Olga Tudorache si Stefan Iordache

Olga Tudorache si Stefan Iordache

Pe scena imi era frica de el. In spectacol nu-mi permitea sa uit nici o replica, sa improvizez. Totul trebuia sa mearga ceas. La repetitii faceam eforturi mari sa nu-l contrariez. Este singurul partener din viata mea cu care am avut aceasta grija. Pentru ca, in general, daca era vorba sa incomodeze cineva, eu eram acea persoana. Daca nu l-as fi pretuit atat de mult, n-as fi acceptat sa joc in aceste conditii. Dar, pentru ca era atat de bun profesionist, atat de charismatic ca actor, inghiteam aceasta pastila amara. Intr-un turneu in Israel, cu “Amintirile Sarei Bernhardt”, am avut revelatia a ceea ce ne apropie, de fapt. Eram amandoi la Gradina Ghetsemani, langa maslinul unde s-a rugat Iisus. Stefan a stat mult timp acolo, tacut. La un moment dat, m-a strigat: “Olga, iti dai seama ca aici si lui Iisus i-a fost frica?” Doamne, in momentul acela, l-am iubit, l-am cunoscut, am inteles cine este. Omul acesta, care pe dinafara este ca si mine, un cactus, in fiinta lui este atat de profund! A fost intre noi ca o atingere de suflet…

Olga Tudorache


Ludmila Patlanjoglu – “Regele Scamator Stefan Iordache”

No comments: