Picture Background

Friday, April 24, 2015

Amintiri din studentie - Mariana Mihut

Audrey in "Cum va place"
- Va propun sa ne intoarcem la perioada studentiei. Mi-ati spus ca ati fost o studenta foarte constiincioasa. Chiar n-ati chiulit niciodata?
- Da, constiincioasa am fost. Intentionat, nu cred ca am lipsit vreodata. Totusi mi s-a intamplat o data, o singura data sa nu fiu la repetitie. Asta s-a intamplat in ianuarie 1964. Chiar in primele zile ale lui ianuarie. Incepusem sa pregatim la clasa "Cum va place" de Shakespeare, iar repetitiile erau coordonate de Octavian Cotescu, asistent al profesorului A. Pop Martian. Profesorul imi daduse sa joc Rosalinda. Pe vremea aceea nu era vacanta de Craciun...
- Da, stiu, studentii au primit vacanta de Craciun numai dupa manifestatiile de strada din 25 decembrie 1968.
- Erau doar cateva zile libere  de Anul Nou. Am profitat de ele si impreuna cu mai multi colegi am mers undeva la munte. Numai ca a inceput sa ninga puternic, s-au creat nameti mari, uriasi, asa ca mi-a fost imposibil sa ajung de una singura la repetitia programata pentru data de 2 ianuarie. Am fost pedepsita, nu am mai jucat Rosalinda, am jucat Audrey, o pastorita. Mi-am dat licenta cu rolul Natasa din "Cei din urma" de Gorki.

Sursa foto: Elisabeta Munteanu, "Tineretea actorilor"
Sursa text: Mircea Morariu, "Cu si despre Mariana Mihut"


No comments: