Picture Background

Sunday, May 17, 2015

Ioana Craciunescu: "Haideti la o valvataie..."


Da, sunt poet, sunt scriitor, sunt jurnalist, sunt creator, sunt zidar, sunt gospodina foarte buna, sunt un bun bautor, sunt un bun apreciator al vietii. Incep insa sa ma imprietenesc si cu moartea intr-un ritm agreabil.



„Weekend Adevarul“: Cum ati ajuns sa dati la Teatru? 

Ioana Craciunescu: M-am nascut dintr-o mama refugiata si dintr-un tata bucurestean. Mama avea patru clase primare, tata era inginer constructor. Am mostenit de la tata patima pentru lemn si zidarie. Le-am spus parintilor ca dau la facultate la Istoria Artelor. Am dat insa la Teatru. La examen, am recitat poemele mele, le-am stiut pe dinafara. Nu am facut nicio alta pregatire suplimentara pentru facultate. Avem 17 ani si jumatate cand am dat la Teatru. Erau 2.000 de candidati pentru 10 locuri, dupa probele eliminatorii am ramas 300 de candidati pentru cele 10 locuri. I-am avut profesori pe Zoe Anghel Stanca si pe Moni Gherleter. Insa mergeam si la orele de regie, unde erau profesori Radu Penciulescu si David Esrig. Eram o „carne buna de scena“. Imi placea mai mult la Regie decat la Actorie.

Tot articolul: aici


No comments: