Picture Background

Sunday, June 14, 2015

"Cornel Coman, pe care mult l-am iubit..."

Stefan Iordache si Cornel Coman
Eram, in tineretea noastra, un grup: Cornel, eu, Girardi si Papaiani, si ani de zile am fost nedespartiti. Pe urma, Cornel s-a casatorit, i s-a nascut copilul... Ne vedeam in continuare, poate nu la fel de des ca inainte. Se plangea, din cand in cand de dureri de stomac.
Si, dintr-o data, s-a imbolnavit de cancer. Girardi si Papaiani se duceau zilnic la spital, sa-l incurajeze. Mie mi-a fost frica sa-l vad, iar el tot intreba de mine... Mi-a povestit sotia lui. Cand si-a dat sufletul, a rostit "zemlia" - adica "pamant". N-am putut sa merg la el, sa-l vad murind.
Daca ma auzi, de acolo de unde esti, imi cer iertare, prietene.

Stefan Iordache

Ludmila Patlanjoglu
"Regele Scamator Stefan Iordache"


No comments: