Picture Background

Friday, June 19, 2015

Florin Piersic - printul Miskin

Florin Piersic - printul Miskin - "Idiotul"
Cu toate personajele pe care le-am interpretat m-am identificat in masura in care si publicul m-a "cumparat", m-a crezut, m-a acceptat. Marele scriitor roman, Marin Preda, intr-un interviu pe care l-a oferit revistei "Teatru", spunea: "Am fost la Teatrul National bucurestean patru seri la rand. Marti, la dramatizarea "Idiotului" lui Dostoievski, pusa in scena de maestrul Alexandru Finti, cu Piersic in rolul Printului Miskin; miercuri, la piesa "Orfeu in Infern", a lui Tennessee Williams, pusa in scena de Moni Ghelerter - in rolul lui Val Xavier, acelasi Florin Piersic. Joi, la piesa "Din jale se intrupeaza Electra" a lui O' Neill, pusa de Alexandru Finti, cu Piersic in rolul lui Orin. Vineri, la piesa "Oameni si soareci" a lui Steinbeck, regizata de acelasi Alexandru Finti, tot cu Piersic in rolul lui Lennie. Sambata, incarcat de tot ce vazusem si auzisem, am declarat: patru seri, patru roluri total diferite, interpretate excelent de cel care, de astazi e actorul sufletului meu".

Florin Piersic


Sursa: ceascadecultura.ro


No comments: