Picture Background

Saturday, June 20, 2015

Mircea Albulescu - Studentia, cea mai frumoasa parte a vietii

Ii placea o fata si, intr-o zi, s-a tinut dupa ea. Asa a ajuns la un ateneu popular, in anii ’50, unde se dansa, se canta la cor si era si o echipa de teatru. A intrat in aceasta trupa ca sa fie langa acea fata. S-a angajat la Teatrul National ca artist corp-ansamblu, adica figurant. „In toamna lui 1952 am dat examen la facultate si, culmea, am intrat. Dupa aceea mi s-a spus ca nu pot fi student in anul I si angajat al Teatrului National. Mi s-a pus in vedere sami dau demisia. Dupa ce am intrat, doamna Aura Buzescu, care avea o clasa paralela cu a domnului Baltateanu, a zis: «P-asta il iau eu». Iar peste patru ani, maestrul Moni Ghelerter a zis: «Ma, tu vii la mine la National, ca vreau sa pun piese cu tine», «Bine, maestre!» Si m-am dus!”.

Sursa:
EVZ SPECIAL
Tot articolul: aici

No comments: