Picture Background

Monday, June 15, 2015

Eternele efemeride - Serban Ionescu



- Din cate vorbe de lauda ai primit in cariera ta actoriceasca, exista vreuna pe care nu poti s-o uiti?

- Eu am fost elevul lui Amza Pellea. Apoi am facut cu el un film, "Imposibila iubire" si-am jucat, la teatrul de Comedie, in spectacolul "Procesul". In decursul reprezentatiei, aveam o iesire de doua minute din scena, timp in care Amza fuma o tigara, dupa care vara chistocul intr-o teava din lateral. Ei, intr-una din pauzele astea, mi-a zis: "Nici nu stii cat ma bucur ca joc cu tine!". Iti dai seama?! M-am topit. Sa-mi spuna asa cuvinte profesorul meu! A fost cea mai de suflet lauda pe care am primit-o vreodata.


Sursa text: Formula AS, Anul 2010, Numarul 910
Sursa foto: "Eternele efemeride", REU STUDIO, 2003


No comments: