Picture Background

Wednesday, June 17, 2015

Si ei au fost copii... Gigi Caciuleanu

Am descoperit dansul prin notiunea de libertate, la varsta de... 4 ani. Mama mea, Mira (noi toti ii ziceam Minta) m-a dus la lectii de dans dintr-un motiv foarte egoist: eram tare neastamparat, ma miscam tot timpul prin casa, intr-un du-te-vino zapacitor. Asa ca m-a dus binisor pe strada Frumoasa, la Scoala de dans, undeva in apropierea "Casei cu pisici". Asa ii spuneam eu pe-atunci palatului Enescu, splendoarea aceea de casa strajuita de cei doi lei mari din piatra. Lectiile de dans pentru copii erau tinute pe-atunci de Nuti Dona, o frumusete de femeie - fosta Miss Romania. Din prima clipa a sosirii mele la clasa, am fost foarte impresionat de niste "doamne" seducatoare, care aveau vreo 10-11 ani, imbracate cochet, cu "tutu"-uri, si stateau insirate la bara de dans. Dupa prezentari, am fost dus si eu la bara. Nu mi-a placut acolo. Am inceput sa urlu, si-atunci Nuti Dona m-a luat in brate ca sa ma consoleze. Si-n acea clipa, vazandu-i mai de-aproape ochii aceia albastri si parul acela blond, mi-am luat inima in dinti si am cerut-o in casatorie. Pe-atunci ceream toate doamnele in casatorie. Acuma - pe nimeni! Formula era: "Vrei sa fii nevasta mea?". Nuti Dona, observand ca eu nu sunt deloc receptiv la "structuri foarte aride", m-a luat deoparte si mi-a zis: "Hai sa ne inchipuim ca esti pe un maidan si te joci cu mingea!". Am fost de-acord si am improvizat ce mi-a venit mie in cap. Am inventat atunci, pe loc, cateva miscari care i-au placut dragei mele profesoare. Asa am inceput dansul, si asa am gustat, din plin, din minunea numita libertate.
 

Gigi Caciuleanu

Sursa text:
FORMULA AS

No comments: