Picture Background

Thursday, October 9, 2014

Amintiri cu Oana

Oana Pellea
“Am pastrat vie in memorie o amintire despre Oana Pellea din perioada in care faceam vacantele la Costinesti impreuna cu familia lui Amza. Pe la ora 11.00, bateam in geam la familia Pellea strigand „Mai, Amzule, hai la plaja, hai, ca-i tarziu!”. Oana sarea din pat in picioare, cu cearceaful ridicat, graseind dojenitor: „Vrei sa ma vezi goala?” Sau, cand am gustat din pufarine, sa vad si eu ce mananca cu atata pofta, am auzit-o imediat parandu-ma mamei ei, Domnica: „Marin mi-a mancat din pufarin”. „Marin” rima cu „pufarin”, iar felul in care o spunea ea avea o dulceata extraordinara datorita faptului ca graseia. Nu mi-am inchipuit atunci ca fetita aceea de patru, cinci ani o va interpreta pe sotia mea in piesa „O noapte furtunoasa” jucata la Teatrul Odeon, pusa in scena de Alexandru Dabija. Ea a foast Veta, iar eu eram Jupan Dumitrache. „Rrr”-ul acela nu mai exista. A fost sters prin exercitii, dar eu nu pot sa-l uit, e sunetul tineretii mele.”

Marin Moraru – "Suntem ce sunt amintirile noastre"

No comments: