Picture Background

Thursday, October 9, 2014

Spiritul Leopoldinei Balanuta

Leopoldina Balanuta in "O batista in Dunare"

„Cand jucam in “O batista in Dunare” am trait un sentiment pe care nu il voi uita vreodata. Initial in piesa juca Leopoldina Balanuta, Mariana Mihut si eu. A murit Leopoldina si in locul ei a venit Raluca Zamfirescu. Cand ne pregateam sa intram in scena s-a auzit falfait de aripi si a venit o pasare care s-a asezat deasupra scenei. Am simtit ca spiritul Leopoldinei Balanuta nu vroia sa plece.”

Ileana Stana Ionescu

2 comments:

  1. Mi s-a facut pielea de gaina...si mi-am amintit ca tatal minunatei Leopoldina Balanuta m-a botezat intr-o zi de decembrie, acasa in Focsani. Oameni cu har si ea si tatal sau, un preot iubit si respectat de multi.

    ReplyDelete
  2. Ce frumos! Acum stiu cine ti-a picurat in cristelnita drag de teatru. :)

    ReplyDelete