Picture Background

Tuesday, October 14, 2014

Ilinca Tomoroveanu - Visul meu era sa fac muzica

Ilinca Tomoroveanu si Victor Rebengiuc in "Mandrie".
"Visul meu era sa fac muzica. Si pentru ca nu aveam vreun talent „muzical” deosebit – ce mult mi-ar fi placut sa fiu o mare cantareata sau o mare pianista – m-am hotarat sa fac muzicologie. Dar am cazut la examenul de admitere la Conservator.
In iarna aceea, din intamplare, sau pentru ca eram draguta si fotogenica am fost aleasa sa joc rolul principal dintr-un film: „Mandrie”. Am crezut, in primul moment, ca e un accident in viata mea. Nu ma credeam in stare sa dau viata unui personaj (credeam, si cred si acum, ca este un lucru foarte greu, aproape miraculos) – si mi se pare si acum, ca atunci nu am fost prea in stare. Dar “microbul” patrunsese in mine. Incepuse sa-mi placa meseria, ma uitam cu atentie la cei cu care lucram, incercam “sa fur” cate un pic de la ei. Si cand a venit toamna n-am mai dat examen la Conservator, ci…la Institutul de teatru. Nu stiam decat doua poezii si un monolog si mi-era foarte teama ca n-am sa reusesc – si totusi am reusit!"

Ilinca Tomoroveanu

No comments: