Picture Background

Monday, October 13, 2014

Leopoldina Balanuta


„Am fost trasa de urechi sa merg dreapta si nici in ziua de azi nu merg dreapta. Mi s-a spus ca nu stiu sa ma imbrac, ca sunt sleampata, ca n-am niciun lucru de valoare in casa. Dar eu nu m-am suparat. La mine astea intra intr-o zona neutra. Nu conteaza. Ceea ce conteaza pentru mine, lucrul pe care trebuie sa-l spun ca sa ma fac bine inteleasa, este puterea de a astepta. De la lucrurile mici la lucrurile mari. De la autobuzul 31 la un rol minunat. Pentru mine asteptarea e sinonima cu speranta. Chiar si ceea ce fac, meseria mea, ce este altceva decat un fel de a oferi oamenilor puterea sa spere? Dar sa nu ma intelegeti gresit. Nu e vorba de o asteptare pasiva, ci o pregatire pentru ceea ce urmeaza sa se intample. Chiar si acel ultim lucru care i se poate intampla omului are nevoie de pregatire. Pentru mine asteptarea este un sentiment puternic si pozitiv. Asteptarea este pregatire.”

Sursa text:
„Actorul in cautarea personajului” de Andrei Baleanu si Doina Dragnea
Via Ziarul Metropolis (Un articol de Monica Andrei)

No comments: