Picture Background

Saturday, October 11, 2014

Stefan si Irina - o poveste frumoasa

Stefan Iordache si Irina Petrescu

L. P. - Cum e femeia adevarata, pentru tine?

S. I. - Are inteligenta, umor, intelegere, bun-simt, dreapta-masura…Si pot insira alte o suta de atribute care desemneaza calitati umane. Imi plac femeile inteligente si sensibile. Nu-mi plac femeile frumoase si tampite. Imi plac femeile generoase si cu sufletul deschis.



Stefan Iordache si Irina Petrescu

I. P. - Ne-am cunoscut la filmari, la “Strainul”. Eu eram preocupata de propria mea cariera. Putina infumurare. Putina aroganta. Putina suficienta. Stefan debuta calm. Deschis si simplu. Atent pe ce calca si pe ce isi aseaza pasul. Nu se sinchisea de ifosele mele si ma conducea usor si sigur. M-am indragostit. Avea farmecul pe care il are si astazi. Cred, in aceeasi masura.

L. P. - Ai regretul ca nu ati ramas un cuplu pana la capat?


I. P. - Nu, Doamne fereste! E ca in filmul ala minunat, la care plang toate cucoanele trecute de patruzeci de ani, cu Clint Eastwood si Meryl Streep, “Podurile din Madison County”. Eu si Stefan am fost acel cuplu posibil, care s-a intalnit la batranete si s-a iubit timp de patru zile. Diferenta e ca noi nu eram batrani, ci in plina tinerete. Daca ar fi fost mai mult, ar fi fost un dezastru, daca ar fi fost mai putin-nu ar fi fost nimic. Am, totusi, un regret: ca nu am reusit sa fim impreuna pe scena.

In teatru o relatie este mult mai adevarata decat in film. Am impresia ca am fi avut ce imparti, cu ce ne imbogati fiecare, unul pe celalalt. As fi vrut sa fiu in locul Valeriei Seciu in “Sa imbracam pe cei goi” sau in “Maestrul si Margareta”.


Din cartea "Regele scamator Stefan Iordache" de Ludmila Patlanjoglu

No comments: