Picture Background

Wednesday, June 17, 2015

DAN NUTU


- Am fost toata viata un mascarici. Toata viata am vrut sa pun un zambet pe chipul cuiva. Asta m-a facut fericit si asta m-a dus la actorie. Mi-a placut sa ma pun in scena. Eram derbedeu si obraznic si visam sa ma arate lumea cu degetul si sa-mi vad chipul pe stalpul de la Patria. N-am facut altceva decat sa alerg prin cadru de mai multe ori. N-am ales sa joc intr-un anumit fel, tot ce am facut am facut pentru ca nu puteam sa fac altfel. Dar daca asta le-a placut oamenilor, eu am fost bucuros.

- Sunteti fericit cand priviti inapoi? A mai ramas ceva de implinit?

- Cineva spunea candva, foarte frumos, ca nu o nenorocire strica o fericire, ci o alta fericire. Mi-e greu sa spun daca sunt fericit. Atunci cand esti, nu stii ca esti. Esti orb, nauc, abulic si cu mintea-n nori. Si stii c-ai fost abia cand nu mai esti. Tot ce pot sa spun e ca si la 70 de ani poate fi bine, daca nu-ti doresti sa mai ai 44. Ceva de implinit? Da, a mai ramas o dorinta. As vrea sa construiesc o casa, una cu tot ce trebuie, cat inca mai pot. Mi-a placut dintotdeauna sa lucrez in lemn, sunt tactil, sunt dibace. Iar satisfactia lucrului iesit din mana ta nu se poate compara cu niciun val de aplauze.

Sursa text:
http://www.formula-as.ro/2014/1112/lumea-romaneasca-24/dan-nutu-toata-viata-am-vrut-sa-pun-un-zambet-pe-chipul-cuiva-17562


No comments: