Picture Background

Tuesday, June 2, 2015

Florin Scarlatescu - Sa va mai spun una?

Florin Scarlatescu
Directorul de scena Vlad Mugur era la prima lui piesa cand a facut si prima farsa. Cui? Mie. Se juca "Medicul de plasa" dupa doctorul Ulieru. Eu interpretam un inspector sanitar incapabil, inconstient si demagog. Tineam un discurs lung de aproape un act, apoi strangeam gainile, ouale, branza si mierea de pe la oameni si le duceam la masina, asa cum se proceda pe vremuri.
La un spectacol insa, de cate ori voiam sa incep cuvantarea, o rata macaia de parca ar fi fost dresata. Eu dam sa vorbesc, ea ma intrerupea. Vlad Mugur adusese un figurant cu o rata in brate pe care o apasa pe pantece de cate ori deschideam gura, iar rata macaia asurzitor, provocand ilaritate in sala. Neavand incotro, m-am rastit la ea: "Taci din gura, acum vorbesc eu!" Vazand ca nu vrea sa asculte de mine, i-am poruncit figurantului: "Du rata la masina!" si numai asa am putut continua.

Florin Scarlatescu
"Sa va mai spun una?"


No comments: