Picture Background

Monday, October 12, 2015

Si ei au fost copii... Mircea Albulescu

Mircea Albulescu

In copilarie, am avut, bineinteles, o jucarie preferata! Un ursulet bej, mare cat o palma de om. Il chema Niculaie si avea avantajul extraordinar ca putea fi... ros! Nu ma desparteam de el niciodata. Nici in timpul zilei, nici noaptea. Ei bine, marele meu moment de actorie s-a produs in prezenta lui. Mama si cu tata m-au dus la fotograf sa ma traga in poza. Fotograful, ca orice fotograf specializat in poze cu progenituri de tot felul, era "inarmat" cu tot soiul de jucarii ademenitoare: ursuleti, papusi, girafe, purcelusi... Ma rog! Decisi sa ma "impozeze", ai mei au uitat sa-l ia pe Niculaie! Ei bine, nu-ti poti inchipui cat s-au chinuit bietii oameni - tata, mama, fotograful - sa ma faca sa stau cu o droaie de jucarii straine in brate. Si sa mai si zambesc! Ce sa zambesc?! Eu nu m-am putut opri din plansul ala torential decat dupa multe, foarte multe insistente. Semn al durerii sfasietoare ca lipsea... Niculaie! Din fericire, Niculaie n-a fost ros pana la capat, fapt pentru care a continuat sa-l roada Matei, baiatul meu, iar acum, acelasi credincios Niculaie este in custodia lui Andrei, nepotul meu! Andrei nu-l mai roade. Dar stiu ca il iubeste. Asa ca sper din toata inima ca Niculaie va fi pastrat. Va ramane in familie, departe de lada de gunoi.

Mircea Albulescu


Sursa text:
http://www.formula-as.ro/1999/357/


No comments: