Picture Background

Thursday, January 7, 2016

Ioana Bulca

Ioana Bulca

M-am nascut de Sfantul Ioan, este adevarat, de aceea ma si cheama Ioana. Cred ca este unul dintre cele mai frumoase nume, asa cum suna romaneste, nu cum suna in alte limbi. Faptul ca m-am nascut intr-o zi atat de mare, atat de sfanta, cea a lui Ioan Inaintemergatorul, Botezatorul nostru, este un lucru extraordinar. Eu sunt foarte credincioasa, cred in forta lui Hristos, a binelui. Toata viata am luptat pentru adevar si pentru frumos. Am si pierdut, dar am si castigat enorm, pentru ca oamenii nu suporta adevarul decat cu mare greutate. Ori ti-i faci prieteni pe viata, ori ti-i faci dusmani, dar mie nu-mi pasa, caci sunt de acord cu ce spune marele romantic englez Keats: «A thing of beauty is a joy for ever», in poemul lui formidabil... Eu sunt sibianca si de mica mi-a placut cartea, luam lectii de engleza, de franceza, de pian, de canto, asa erau fetele din familii onorabile, am facut scoala germana. M-a costat faptul ca am facut un copil dintr-o mare dragoste, iar acum este un mare chirurg, caci l-am crescut singura. Am fost un copil rasfatat, am avut tot ce-i trebuie unui copil ca sa creasca frumos in lume, atunci am ales drumul acesta nemaipomenit din libera mea vointa, toata viata am luptat pentru adevar. 

Ioana Bulca


Sursa text: http://jurnalul.ro/

No comments: