Picture Background

Sunday, November 23, 2014

“Copiii mei, pareti cuprinsi de tulburare..."

George Constantin si Mariana Mihut in "Furtuna" de Shakespeare
“Copiii mei, pareti cuprinsi de tulburare / Si-as zice tristi. Va insenineaza; / Acum serbarea noastra s-a sfarsit, / Actorii au fost doar duhuri / Si-n vazduh / S-au destramat cu totii / Intreg pamantul se va topi / Si dusi ca si aceasta scena efemera / Nici spulber n-au sa lase in urma lor / Suntem facuti si noi din plamada viselor / Si scurta noastra viata este / Imprejmuita doar de somn. / Iertati-ma! Mi-e mintea ravasita / Sa nu va miste slabiciunea mea. / De vreti sa v-odihniti, / Eu ma mai plimb putin, / Sa-mi vin in fire.”

W. Shakespeare

George Constantin in "Furtuna"



1 comment:

  1. Unul din marile spectacole românești! Cu un George genial! O scenografie superbă și o muzică inteligentă! Rebengiuc, Mariana și Moțu, și ei formidabili!

    ReplyDelete