Picture Background

Sunday, October 12, 2014

Dem Radulescu


“Asemenea unui copil zburdalnic, Bibu aducea in scena o mare bucurie de a juca si uneori a se juca debordand de inventivitate comica.
Desi iubit de Maria Sa, publicul, acest actor unic, de o extraordinara modestie, imi aminteste de cuvintele lui Federico Fellini, care spunea candva urmatoarele: «A face oamenii sa rada mi s-a parut dintotdeauna cea mai privilegiata vocatie, asemanatoare cu cea a sfinteniei», ca cel ce face sa rada fiinte care au atatea motive de a plange, le da acestora forta de a trai si trebuie sa-l iubim ca pe un binefacator."

Valeriu Moisescu

"Era un geniu al comediei - subliniaza Maia Morgenstern. In acelasi timp, Dem Radulescu avea o mare si profunda cunoastere a tragediei in general si a tragediilor shakespeariene in primul rand. Cele mai importante lectii despre tragedie de la el le-am invatat. Tin minte ca l-am vazut in «Plosnita» lui Maiakovski si am fost uluita de cum reusea sa fie zguduitor de tragic si irezistibil de comic exact in acelasi timp. Era rasu-plansu perfect."


No comments: