Picture Background

Sunday, March 29, 2015

Valer Dellakeza


Credeti in predestinare? Sau in intamplare?

Cred si in predestinare: asa a fost sa fie; si in intamplare: daca nu era sa fiu pe strada, la joaca, cu copiii, si sa treca printre noi Doamna Maria Goanta, actrita a teatrului, sa se opresca cu ochii pe mine si sa ma intrebe daca nu vreau sa ma fac artist, ca dupa aceea sa ma invite sa dau o proba pentru un rol de copil intr-o piesa sovietica si sa si iau rolul, azi nu eram actor. Astfel am fi fost doi suferinzi: eu, ca nu am facut teatru, si Teatrul, ca nu m-ar fi avut pe mine! Si mai cred in sansa: daca nu era Boroghina, care sa-i aduca pe Purcarete si pe Frank Dunlop, directorul Festivalului de la Edinburgh, eu, noi, actorii Teatrului National Craiova, n-am fi existat cu adevarat!


Sursa text: aici


No comments: