Picture Background

Monday, August 31, 2015

Dorina Chiriac: "Iar eu cred in continuare ca e cea mai mare actrita la ora asta."

Mariana Mihut, Dorina Chiriac

Iar acum... Mariana Mihut. Auzisem despre ea. Jucasem cu Victor Rebengiuc in cateva filme si asa am cunoscut-o, dar nu ma apropiasem de ea pe scena. Ei bine, auzisem ca ti se face rau fizic alaturi de ea pe scena din cauza energiei pe care o emana, din cauza consumului ei cumplit.

Dorina Chiriac, Mariana Mihut
Si avand de lucru cu ea, personajul meu fiind conceput asa sa empatizeze cu Lear, cu ce face ea, provocarea a fost enorma. Am zis, la un moment dat, ca nu sunt pregatita, ca simt de multe ori ca trupul meu nu e pregatit fizic sa primeasca ce da afara aceasta doamna.

Mariana Mihut
Dar provocarea e sa-i tii piept. Provocarea este sa te tii sanatos langa ea. Iar eu cred in continuare ca e cea mai mare actrita la ora asta. Are un joc extrem de modern, de concret, de emotional si e cineva dupa care sa ma tin. Iar daca inca mai exista persoane ca ea, dupa care sa te tii, eu simt ca merita sa mai fac treaba asta un timp. Ca asa, cateodata, te mai apuca sa te intrebi: „Care-i rostul?“

Dorina Chiriac

Sursa: http://www.revistatango.ro
Foto: Paul Buciuta


No comments: