Picture Background

Tuesday, September 8, 2015

Ileana Stana Ionescu - Din '65, la National

Cu Florin Piersic in "Idiotul", dupa Dostoievski

Maestrul Radu Beligan m-a vazut intr-un spectacol la Piatra Neamt si m-a sfatuit sa vin la concurs la Teatrul National, lucru pe care eu nu prea indrazneam sa-l fac, pentru ca ma simteam inhibata, nici nu-mi trecea prin minte. Mai ales ca la Piatra Neamt ma simteam minunat. Dar m-am dus. Si am luat concursul. Din ’65, am venit la „National“, unde am ramas pana cand am iesit la pensie. Nici n-am avut timp sa-mi doresc ceva, pentru ca rolurile parc-au venit la mine. Am avut o oferta continua si foarte generoasa. Am avut parte si de parteneri minunati. Nu pierd niciodata ocazia sa vorbesc despre Florin Piersic, cu care am avut, de fapt, premiera la „National“ dupa angajare cu „Idiotul“, dupa Dostoievski. Felul in care s-a purtat cu mine Piersic, ca partener si ca prieten, a reusit sa ma scape de inhibitii. Ii sunt indatorata, el e o persoana cu totul iesita din comun. Un dragut si jumatate, sa-i dea Dumnezeu viata lunga!

Ileana Stana Ionescu
adevarul.ro


No comments: