Picture Background

Saturday, September 5, 2015

Si ei au fost copii... Constantin Codrescu

De cand eram elev am avut o pasiune pentru teatru. Cand eram chiar foarte mic aveam o anumita inclinatie spre  acest «joc de dincolo de cortina». A fost o chemare, o chemare peste care nu am incercat sa trec, m-am aplecat cu toata dragostea si pasiunea spre ea.
              (http://jurnalul.ro/)
Licean
Mi s-a parut o „sansa nesperata”, a carei dimensiune nu o intuiam atunci, faptul ca la o vârsta adolescentina, fiind elev în clasa a VII-a a Liceului Sf.Sava, în conditii speciale s-a aprobat dreptul de a putea opta ca în acelasi timp sa pot urma studiile liceale si cele ale Conservatorului de Arta (actuala Academie de Teatru si Film). Nu în ultimul rând gazduirea Teatrului National în urma unor tragice evenimente, bombardarea monumentalei cladiri, în sala de festivitati a Liceului Sf.Sava. Toate aceste date, conjugate, desi apartin unor circumstante diferite, au condus la „startul” acestei competiti minunate care a fost cariera mea viitoare.
 (http://news4diaspora.net/)

Sursa foto:
Constantin Codrescu
"Pribeag prin viata mea"


No comments: