Picture Background

Sunday, April 19, 2015

Violeta Andrei



Tatal sau a avut un rol esential in luarea uneia dintre cele mai importante decizii din viata sa. A avut incredere in talentul ei si a indemnat-o pe Violeta Andrei sa urmeze o cariera artistica: “Cu un an inainte de a muri tatal meu, m-am dus la el la spital, am luat cu mine costumul de lebada, am luat poantele si am dansat "Moartea lebedei". M-a pus sa recit si versuri si mi-a spus ca cel mai bine pentru mine, din cauza acestei trairi asa de puternice, e sa ma fac actrita. Mamei mele nu i-a convenit deloc”, spune Violeta Andrei.

Pentru o adolescenta rebela, asa cum s-a autodescris Violeta Andrei, primul sarut dintr-o piesa de teatru a fost cu peripetii. Insasi profesoara de clasa a fost nevoita sa ceara permisiunea mamei sale pentru concretizarea sarutului: “Trebuia sa joc in “Cronica amantilor saraci” cu un coleg care era indragostit de mine. In timpul asta eu, pentru ca eram foarte salbatica, m-am indragostit de un coleg, Dinu Stall, dar problema era ca se apropia examenul, iar colegul meu de clasa trebuia sa ma sarute. Sorana Coroama, i-a zis: “Ce faci domnule, esti gelos, nu o lasi sa se sarute?”, “Nu, doamna! Nu m-a lasat nici pe mine sa o sarut”. “Cum, dupa atatea luni de zile?”. “Nu o lasa mama”. Si Sorana a venit la mine acasa si i-a zis: “Trebuie sa o lasati sa se sarute!”, isi aminteste artista.

Sursa text: www.acasatv.ro


No comments: