Picture Background

Wednesday, May 13, 2015

Clody mireasa (31 iulie 1938)


"Cand doi oameni se iubesc nu poate exista nici un obstacol. Iubirea innobileaza. A fost un sentiment pe care nu l-am cautat. El a venit si eu l-am trait foarte adevarat si profund." Clody Bertola

Un om frumos, cu o alura foarte barbateasca, parul castaniu usor ondulat presarat cu fire argintii, o barbie energica si trasaturile fetei accentuate, purtand o haina de homespun caramiziu inchis si un pulover bej din lana moale.

St. Constantinescu
Fuma pipa, raspandind un miros patrunzator de tutun englezesc. Avea un suras afabil, neconventional, dand sentimentul ca intelege orice numai din privire; nu-mi amintesc culoarea ochilor lui, dar imi amintesc foarte bine privirea lor calma si comprehensiva, de om care nu se grabeste sa vorbeasca. Un taciturn, asa mi s-a parut, dar un taciturn care nu-ti interzice accesul la comunicare, dimpotriva.

(Alexandru Paleologu despre pictorul Stefan Constantinescu, primul sot al lui Clody Bertola)

Sursa:
Ludmila Patlanjoglu
"La vie en rose cu Clody Bertola"

No comments: